MOJO AIIA CHATBOT FRAMEWORK
Mojo AIIA Framework (Mojo AI Interactive Assistant framework) je platforma za kreaciju interaktivih chatbotova i asistenata različitih namena, koji u sebi sadrži veštačku inteligenciju treniranu nad vašim podacima i koji pored toga poseduje fleksibilnost implementacije logike ponašanja i radnji, ali i ličnosti chat bot-a utvrđene sa klijentom.
MOJO AIIA platforma dopušta visok nivo fleksibilnosti pri kreaciji chat bot sistema zasnovanim na veštačkoj inteligenciji, sa brojnim promenljivim parametrima koji omogućavaju značajno skraćenje procesa izrade personalizovanih chat bot-ova sa jedinstvenom logikom ponašanja, po želji klijenta.
Mojo AIIA platforma poseduje visok nivo standardizovanih podešavanja, kao što su ton obraćanja i mogućnosti kreacije različitih tipova ličnosti AI chat bot-a.
Ovaj pristup značajno ubrzava proces izrade, ali takođe i snižava cenu izrade chat-botova treniranim nad podacima klijenta, u odnosu na rešenja koja se prave od nule.
Pored standardnih podešavanja, Mojo AIIA poseduje fleksibilnost koja omogućava dodavanje naprednih funkcionalnosti, kao što su posebne akcije ili ponašanja, po meri poslovanja klijenta kako bi maksimalno iskoristili mogućnosti AI chat-botova.
Ovaj pristup omogućava vam da podignete nivo korisničkog iskustva na izuzetan nivo, dok u isto vreme štedi vreme vašim zaposlenima
.
Concierge može biti obučen da upravlja mogućim pritužbama, da prijavi probleme u sobi/hotelu i da obavesti relevantno osoblje ako se problem ne može rešiti jednostavnim razgovorom.
Isto tako, analizom sentimenta u toku razgovora, Concierge može biti obučen da smiri, tj.
de-eskalira situaciju ili poboljša svekukupni krajnji utisak korisnika
U kombinaciji sa Mojo AIIA Waiter botom Concierge takođe može dati vašim gostima informacije o vašoj kuhinji i usluzi u sobi, uz mogućnost integracije naručivanja usluge u sobi direktno iz ćaskanja, u obliku prilagođenog dodatka.
Chat bot može analizirati sentiment korisnika i prilagođavati se na takav način da postepeno podiže sentiment, kako bi se postigla željena akcija, kao što je ostavljanje pozitivnih recenzija.
Omogućava gostima da direktno postavljaju pitanja o sastojcima, alergenima i dobijaju preporuke na osnovu ličnih preferenci. Na svim svetskim jezicima.
Više neće biti potrebe za detaljnim objašnjavanjem sastojaka ili jela,
što će im omogućiti da se usredsrede na pružanje boljeg korisničkog servisa.
Chatbot može analizirati sentiment korisnika i prilagođavati se na takav način da postepeno podiže sentiment, kako bi se postigla željena akcija, kao što je ostavljanje pozitivnih recenzija, što će vam doneti još mušterija.
Chatbot može analizirati sentiment korisnika i prilagođava se na takav način da postepeno podiže sentiment, kako bi se postigla željena akcija, kao što je ostavljanje pozitivnih recenzija.
Ovaj pristup omogućava vam da podignete nivo korisničkog iskustva na izuzetan nivo, dok u isto vreme štedi vreme vašim zaposlenima
Dodatno olakšajte proces odlučivanja i kupovine skupljih destinacija uz integraciju na vaš web sajt.
Korišćenjem višejezične komunikacije i mogućnosti direktnog postavljanja pitanja, posetioci mogu lako dobiti sve potrebne informacije, što doprinosi većem zadovoljstvu i poboljšava celokupno iskustvo, samim tim olakšavajući proces odlučivanja o kupovini.
Automatizacijom čestih upita, analizom najbitnijih tačaka od interesa, kao i pružanjem informacija na zahtev, Mojo AIIA Tour smanjuje potrebu za angažovanjem velikog broja vodiča i osoblja za podršku, čime se optimizuju operativni troškovi i povećava efikasnost.